Sunday, March 6, 2011

Pühapäev

See nädal algas minu jaoks päris ebameeldivalt ja see kõik painab mind ikka veel kuna kaotasin oma kalli inimese rahakoti koos tema kõigi dokumentide ja suurema summa sularahaga, mis ei kuulunud talle ja pidi saama panka viidud. Kurbusega vaadanud, kui palju asjaajamisi tal nüüd minu pärast on, kuid ega see enese süüdistamine aita. Tuleb leppida selle olukorraga ja mine tea milleks see juhtum siin elus vajalik oli? Tänu sellele juhtumile avastasin ka milliste imeliste inimestega on elu mind kokku viinud ja nad on minu jaoks olemas ja nad mõtlevad minu peale. Seda tänu ei saagi sõnades edasi anda mida õelda tahaks.
Nädalavahetus on olnud tuuline, nina eriti õue pista ei taha. Kaisa saab Naistepäeval juba 15 ja nii vaatad kuidas aeg muudkui lendab.
Migadi olen ka meisterdanud. Mul on isiklik projekt käimas, tahan teha kõigile pereliikmetele soojad sussid jalga ja siin nüüd meie pere kõige suurema ja väiksema sussid
 Ma pole vist oma 15 aastat ühtki mänguasja heegeldanud ja Martin poiss ei pea lugu meil pehmetest mänguasjadest, kuid selle mõnni omanikuks saab üks väike poiss kel on huvi selliste pehmete kodukootud mänguasjade vastu.
 Suuresti kevadigatsusest tingituna valmis selline heegeldatud linik

1 comment:

  1. Oi kui ilusad asjad sul vahepeal valminud on, linik meeldib mulle väga, nii uhke.
    Kaisale õnnitlused!
    Me oleme siin ka teie peale mõelnud ja usu...kuigi oleme kaugel, siis mõtetes olete meil alati.

    ReplyDelete