Sunday, February 27, 2011

Lihtsalt pühapäev

Kuigi olen terve nädala tervisega kimpus olnud olen siiski need neli vaba päeva vardaid liigutanud. Päike juba nii mõnusalt soe ja õues palju kauem valge  ja õhus on tunda kevadet. Aknalaual kasvamas sibula ja küüslaugu pealsed, sest hirmsasti näpud sügelesid miskit mulda pistma.
Käsitööst siis niipalju, et valmis said ühed sokid mille muster mul alati sassi läks ja sai teisi harutatud oma 3 korda ja peale selle ootas esimene sokk teist üle kuu aja.
Mummulised kindad Kaisale ehk siis väheke romantikat
Emale sai tehtud Annise rätt, aga pildistada oli mul seda täna suht kehva seega siis siuke kehvake pilt. Õpetuse võtsin  siit

3 comments:

  1. Ah sa jutt kus on kudunud vahepeal:) Üks ilusam kui teine. Mis sokimuster see on? Kindad on armsad, peaks endale ka sellised tegema...vastu kevadet;) Ja sall on ka armsake! Tubli tüdrik!

    ReplyDelete
  2. Ilusad kudumised. Ma olen siin ka pisut tõbine, aga tervisi sulle (niipalju, kui üks tõbine teisele tõbisele saata saab) Ja ega selle põdemisega muud teha pole, kui kududa.

    ReplyDelete
  3. Tänud teile heade sõnade eest:) Ülle muster on sokid ja põlvikud erinumbrist eks mul läks see muster segi muudkui, sest suured pausid tulid kudumisse sisse.

    ReplyDelete