Friday, February 18, 2011

Mõned minutid tagasi külastas mind just nimelt postimees, väljas juba pime ja kellgi näitas peale kuute aega juba, kuid praamid sõidavad meil praegu kehvakesti  ja posti nendega veetakse, siis praegu ongi tavaliseks saanud, et vaene postitöötaja peab hiliste tundideni veel vurama ringi.Ma pole vahepeal pakivahetustes osalenud, aga seekord nii väga tahtsin sellest projektist osa võtta ja mul on nii hea meel, et osalesin. Sain võrratult kauni paki PrintsessP käest. Imekaunid ehted, võrratult romantiline pildiraam ja küünal, armas väike vaasike pärlist lillekestega paneb end ikka imetlema ja kaunis heegeldatud linik sobib ideaalselt meie tumedale kummutile ja kaunis kaardike. Suured, suured tänud Sulle armas PrintsessP tegid minu töönädala lõpu nii romantiliseks.

3 comments:

  1. Imekauni romantilise paki oled saanud ;)

    ReplyDelete
  2. Väga romantiline ja kena pakk. Tore, et otsustasid osa võtta ja ikka kena paki said. Ma olen ikka nimekirju vaadanud ja vahest mõelnud, et keda enam ei ole (no kes tihtipeale on) ja mõelnud, et kuhu sa kadusid ja tegelikult oli mul väga hea meel, kui sinu blogi avastasin. Ma loodan, et pole olnud liiga pealetükkiv, aga peale seda, kui sulle kaks TKV pakki olen teinud ja sinu kohta kõik võimaliku info olen välja uurinud, siis oleks nagu vana tuttava uuesti üles leidnud. Kena külmast-üleelamist, kuskil on kevad ja ta tuleb ükskord niikuinii.

    ReplyDelete
  3. Aitäh heade sõnade eest :)Vahepeal oli aeg, kus otsustasin bloginduse lõpetada, aga siis miski sundis mind jätkama selle tegevusega küll ainult teises keskonnas ja eks on hea teada, kui sinu tegemised veel kellelegi peale su enda korda lähevad ja sind hea sõnaga toetavad.

    ReplyDelete