Wednesday, March 9, 2011

Naistepäeva pakk

Ootusärevus oli suur ja tõin oma Naistepäeva paki lõuna ajal postkontorist ära. Kahjuks pole ammu enam meie külas postkontorit ja tuleb sõita Käinasse kus on lähim postkontor. Ma vana kannatamatuse hunnik tõmbasin muidugi kohe autos paki lahti, kus sa siis saad terve tee muudkui kibeleda ja mõelda paki sisule eksju :)  Pakist paistis kohe üks ääretult armas lilleline kotike ja sealt omakorda tulid välja väga vahvad pajalapid, mul olid tõesti pajakindad juba täiesti auklikuks kulunud ja selle tõestuseks lisan pildi ka, et niisama ei räägi ;) pakis olid mõnusates soojades toonides ise taimedega värvitud lõngad millest saab vahvad triibud Martini sokkidele ja mul on suvel täisa palaan ise ka see värvimine ära katsetada, veel oli kommikarp hästi maitsvate kommidega ning kaardike heade soovidega ja peotäis pärlikesi kaunistamiseks mida läheb ikka vaja.
Äärmiselt vahva idee pakitegija poolt lillega kotikesele. Kasutan kindlasti nüüd seda ideed, tõeliselt vahva.
Minule tegi kogu selle vahva üllatuse armas Isehakanud Lillekasvataja. Mul on väga hea meel, et nii vahva pakike just minu juurde purjetas ja suured, suured tänud Sulle!
Sellised koledad pajakindad olid mul enne
Vahepeal meisterdasin ühe näpunuku väikesele poisile
Mina sain Naistepäevaks oma kallilt kaasalt kaunid kevadised tulbiõied

3 comments:

  1. Ilusa ja südamliku paki said! Seekord ei läinudki sul "ennustus" täppi:)

    ReplyDelete
  2. Näedsa eksisin jah seekord :)On jah väga armas ja soe pakike

    ReplyDelete
  3. Kena paki oled saanud. Aga IHL-ilt muud ei ootagi.
    Vedas sul.

    ReplyDelete